زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 6:12 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 165
نویسنده پیام
webmasterstar آفلاین



ارسال‌ها : 4
عضویت: 15 /1 /1393
روش حذف سایتهای اسپم از گوگلgoogle
روش حذف سایتهای اسپم از گوگلgoogle،حذف اسپم از نتایج جستجو،نتایج بی ربط وغیر واقعی در نتایج جستجو
امروزه علاوه بر مشکلات مربوط به کندی و قطعی‌های مکرر اینترنت و مسدود شدن فله‌ای سایت‌ها و وبلاگها و از طرفی دیگر تحریم‌های متعدد سرویس‌های اینترنتی برای ایرانیان ، نتایج نامربوط و اسپم موتور جستجوگر گوگل به مشکلات کاربران فارسی زبان فضای مجازی اضافه شده است.
رشدبی وقفه سایت‌های اسپم و تبلیغاتی و بالطبع نتایج ناربط و غیرواقعی در موتور جستجوی گوگلgoogle ، امروزه یکی از مشکلات کاربران خصوصا کاربران فارسی زبان تبدیل شده است .
چند وقت پیش در مطلبی با عنوان اتحاد و همکاری برای نابودی سایت های اسپم و تبلیغاتی از نتایج جستجو به معرفی یک راهکار عملی برای گزارش سایتهای اسپم به گوگل پرداختیم . خوشبختانه از آن تاریخ تا به امروز با مساعدت،همت و گزارش خیل زیادی از کاربران برخی از سایتهای تبلیغاتی در لیست سیاه گوگل قرار گرفتند ، اما از طرفی رشد سریع اینگونه سایتها و ایجاد دامنه‌های جدید سایتهای اسپم و تبلیغاتی هر روز بر این مشکل افزوده می‌کند تا جایی که سایتهای حذف شده از طرف گوگل google نیز موجب بهبود وضعیت جستجو نشدند .
به نظر کارشناسان گوگل google باید دست به کار شده و تغییراتی رادر موتور جستجوی خود تغییر دهد.ما وبمسترها چگونه میتوانیم سایتهای اسپم وتبلیغاتی را از نتایج جستجو حذف کنیم؟بله چگونه ؟برای دست به کار شدن به مرورگر گوگلGoogle Chrome یا فایرفاکس احتیاج داردیددر ادامه با روش انجام این کار در هر دو مرورگر مطلع خواهید شد
مرورگر Google Chrome :
بهترین روش استفاده از گوگل کرومGoogle Chrome افزونه‌ی جدیدی است که به همین قصد تهیه شده است .
استفاده از افزونه Spam Blocker for GoogleTM search در مرورگر کروم ، در کنار نتایج جستجوی گوگلgoogle یک گزینه بنام Spam اضافه می شود .
کافیست بر روی این گزینه کلیک کنید تا نتیجه‎ی نمایان داده شده و یا دامنه‌ی سایت یا وبلاگ اسپم را به طورکلی از نتایج جستجوی google وبتان حذف کنید.همچنین با کلیک بر روی آیکون افزونه در گوگل کروم ، می‌توانید لیست سایتهای بلاک شده را مشاهده کنید و یا به صورت دستی دامنه‌های مورد نظر خود را اضافه کنید .
افزونه Spam Blocker for GoogleTM search را میتوانید در مرورگر کروم با مراجعه به این صفحه نصب کنید .
مرورگر فایرفاکس:
افزونه‌ی مشابهی نیز برای کاربران مرورگر فایرفاکس وجود دارد .
OptimizeGoogle نام یک افزونه‌ی کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید انتخاب کنید چه دامنه‌هایی در نتایج جستجوی موتور جستجوگر Google دیده نشوند.بعد از نصب افزونه به منوی Tools در فایرفاکس مراجعه کرده و بر روی گزینه Add-ons کلیک کنید. و سپس بر روی دکمه‌ی Options افزونه OptimizeGoogle کلیک کنید .
سپس در پنجره‌ی موجود ، بر روی گزینه Fi‌lt‌er کلیک کنید و در کادر موجود لیست سایت‌هایی که نمی‌خواهید در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شوند را وارد کنید.برای راحتی کار می‌توانید از این لیست که فرهاد عزیز تهیه کرده و حاوی بیش از 400 سایت تبلیغاتی و اسپم هست استفاده کنید .فقط به این نکته دقت داشته باشید لینک‌های لیست وارد شده فاقد www است و از آنجایی که این افزونه بین یک سایت با www و همان سایت بدون www تفاوت قائل هست می‌بایست از هر دو حالت استفاده کنید .کار تمام است ...
از نتیج غیر واقعی وبی ربط سایت‌های تبلیغاتی و اسپم در نتایج گوگل برای همیشه درسیستم تان راحت شدید
منبع:webmasterstar.mihanblog.com tafreevar.com

امضای کاربر : وبمسترستارطراح هدر و بنرآنلاین،مرجع راهنمایی،آموزش،ارائه کدکاربردی ونرم افزار وبمسترها
http://webmasterstar.mihanblog.com/
چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 - 12:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | روش حذف سایتهای اسپم از گوگلgoogle | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS